2022. május 12., csütörtök

Spice it up

 

Shihab Chowdhury, Unsplash

Próbálok kevésbé belecsúszni a "munka-alvás-újra munka"-spirálba, és ezen a héten eddig többet voltam kint, mint az elmúlt kettőben összesen.
Kedden megnyitottuk a szezont a Rómain (... mondjuk, hogy a nyarat, a tavaszt sikerült megint alig észrevennem, és lassan már vége is), most először sikerült simán bejutni a Fellinibe vacsizni (utólagos tanulság, mostanában lehet, hogy kevésbé kajacentrikus programokat kellene szerveznünk, mert B. a cukrát próbálja rendbehozni, én éppen újrakezdem a kalóriaszámolást, úgyhogy mindketten eléggé korlátozott listáról tudunk válogatni), utána sétáltunk egy óriásit, barátkoztunk a rengeteg kutyával, és autóztunk egy extra kört a Megyeri hídon (teljesen random kinéztünk a Tungsram-gyárépületekhez, amiről pont a múltkor láttam egy Youtube-videót, és elkapott a nosztalgia, anno épp GE Lighting volt, de dolgoztam ott teljes fél évet tréning-koordinátorként). Nagyon menőn nézett ki még éjszaka is, bár B. vezetés közben nem sokat látott belőle, csak az én lelkendezésemet hallgathatta, viszont emiatt a haza-autóúton sikerült tavaly augusztus óta először visszatérni a rollerbalesetem helyszínére, és hát... így se volt kellemes, hogy csak pillanatokra suhantunk el mellette.

Ma pedig sikerült egy utolsó utáni pillanatba besűríteni a piackört- nem voltam biztos benne, hogy 5 körül még lesz bármi a Vásárcsarnokban, de elvileg 6-ig tart a munkaidőm, szóval ennél hamarabb nem tudtam elszabadulni. Végül volt értelme, eperből az utolsó dobozt hoztam el, és találtunk itt is egész korrekt salátát, hazafelé sétálva végre úgy nézett ki a Glasgow-vászonszatyrom, ahogy a fejemben mindig is kellene, tele friss zöldséggel és egy kikandikáló bagettel (amit ajándékba kaptunk a pékségben...) Így talán van esélyem benne maradni a kalóriakeretben (próbálkoztam már párszor az elmúlt pár héten, nem sok sikerrel, de ez is olyasmi, amiről tudom, hogy csak akkor működik, ha tényleg ez a prioritás), eddig kemény 2 napja már tartom magam hozzá, talán most meglesz a lendület. Már csak az a kérdés, hogy megéri-e hajnali 4-kor kelni egy koncert insta live-ja miatt, vagy csak nyűgös leszek miatta egész hétvégén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése