2022. május 13., péntek

Witchy

 

Anton Ponomarenko, Unsplash

Végül úgy döntöttem, hogy ha véletlenül felébrednék 4:30 körül, akkor belehallgatok a koncertbe, ha végigalszom az éjszakát, ez van. Annyira nem voltam meglepődve, amikor 4:26-kor keltem (korábban is volt már ilyen, ha valami fontos fog történni, akkor fura korai időpontokban is az ébresztő előtt kicsivel szoktam ébredni), mondjuk ébren maradni már lényegesen nehezebb volt, de azért odakuporodtam a kanapéra a telefonnal meg fülhallgatóval- és bárki bármit is mond, egy éppen történő koncert követése online a második legjobb dolog ahhoz képest, ha élőben is ott lehetnék az első sorban (igen, jó fej a többi rajongó, és valaki úgyis felveszi+feltölti később valahová, de akkor is, amikor éppen történik, teljesen más az energiája). 5 körül már feküdtem is vissza aludni, akármennyire is szürreális volt az egyre világosodó ég és a teli torokból ordító madarak mellett, és amikor végre sikerült visszaaludni, azt álmodtam, hogy egy sorozat-forgatáson vagyok, amiben Róka és Aly is szerepelnek (és Róka úgy néz ki, mint Devi a Never Have I Ever-ből). Túlzásba vittem mostanában a blogolvasást...? Mindenesetre reggel sokkal jobb kedvvel (bár eggyel több szundival) keltem, mint a normális éjszakák után. Még a munkanapot is várom (nagyon sokat javít a helyzeten, hogy most van egy tényleges feladatom), de azt sokkal inkább, hogy végre este legyen, és kint üldögélve koccintsunk egy mentás limonádéval. Aztán, ha minden jól alakul, végre fellendül kicsit a szociális életem, szombaton szabadulunk (az azték szoba volt az eredeti célpont, de nyilván már teljesen megtelt, és a "Skizofrén sorozatgyilkos"-t meg a "Zárt osztály"-t inkább kihagynám, maradt a Vadnyugat), jövő héten pedig megtörténik a régóta esedékes sörözés az ex-munkatársaimmal (és most fogom duplán elkiabálni, de péntek 13. van, hátha belefér, de eddig meglepően kevés variálás volt az időpontokkal, és a többség-még- nem is mondta le).

6 megjegyzés:

  1. :DD
    ahelyett, hogy minden poszthoz kommentelnék, inkább összegyűjtöm ide, mert a saját nyirvákolásom miatt megint lemaradtam a blogok olvasásáról, és tök vicces, hogy pont most írtad, hogy velünk álmodtál, amikor elkezdtem bepótolniXD

    szóvaal
    - milyen koncertet néztél?
    - melyik előadó rakta ki a plakátversenyt és mi volt a téma?
    - a Russian doll-t imádom, a 2. évadot is megnézted végül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd én is kommentelek hozzád :D (csak kicsit meg van őrülve a blogger, és laptopról nem enged, még saját blogba se, telefonról igen, ott viszont nem tudok fogalmazni...)

      A koncertre és a plakátra ugyanaz a válasz, Pluralone :)
      https://twitter.com/Pluralone1/status/1522362943848910849
      Itt van a kiírás, mondjuk azóta se nagyon történt semmi, de majd ha véget ér ez a koncertsorozat, talán fog.

      A Russian Doll-nál az első évad végére megállapítottam, hogy 1. ez tényleg zseniális 2. jobb egyben újranézve, mint elsőre részenként. A második évaddal haladok, de egyelőre ott nincs annyira egyben a történet (vagyis engem jobban érdekelnének a családi kapcsolatok ennél mélyebben, mint az arany utáni szaladgálás, viszont <3 Bp, <3 magyarul beszélő Natasha Lyonne, ha ezt tudom, hamarabb belekezdek :)
      Csak reménykedek, hogy összehoznak valami jó lezárást, de egyelőre úgy érzem, jobb lett volna, ha az első évad marad az egyetlen évad... Neked tetszett a második?

      Törlés
    2. úúú de menő, hogy ilyen contestet kiírnak:D (mondjuk az előadót nem ismerem)
      a kommentelés nálam is kaki, de rájöttem, hogy az adblocker miatt - ha azt ki-bekapcsolom, akkor utána mágikus módon megjavul:") ki érti

      a Russian dollnál az évad közepén lévő események, a magyar vonatkozások, és hogy a színész is megtanult nem is kevés magyar szöveget, abszolút vitték a pálmát:D JA és a zeneválasztások. a nyitó és záró számot 1-1 kedvenc előadómtól rakták be, hát én ezek után nem tudtam utálni:D:D a végéről nem spoilerezek:D talán egy kicsit betegebben képzeltem el a két évad kapcsolatának magyarázatát, de nekem tetszett ez az évad is, talán egy kicsit az elfogultság miatt.

      Törlés
    3. Pluralone: Josh Klinghoffer szólóprojektje, előtte a Chili gitárosa volt kb.10 évig, amíg Frusciante vissza nem jött megint... de van egy Dot Hacker nevű bandája is, ők is elég klasszak
      Megpróbáltam az adblockert, nálam sajnos nem oldja meg a kommentelést (mondjuk a Linux gondolom, hogy rádob egy extra réteget az eredeti problémára)
      Tegnap végül megnéztük az utolsó részt, nem mondom, hogy vissza tudták hozni (viszont valahol olvastam, hogy 3 évadosra tervezték, szóval hátha majd a harmadik jobban lekerekíti)

      Törlés
    4. áááá, nem követtem annyira a Chilit, inkább a régi albumaikat hallgattam és azt se mostanában:D

      akkor most már szabad a Russian doll végéről beszélni, hát az nekem sem volt katartikus, egy kicsit több mindent ki lehetett volna hozni a kavarodásból. de ha lesz 3. évad, akkor remélem, továbbgördítik a sztorit. egyébként én az évad közben arra gondoltam, hogy végig a főszereplő csaj volt az anyja testében, amíg az meg nem halt, azért törte össze a tükröket és őrült meg, amit még az 1. évadban említettek.
      de a hangulata nekem így is bejött:D

      Törlés
    5. A tükör-összetörésnél pont erre gondoltam én is, de aztán jól nem kezdtek vele semmit (az egyébként is nagyon hiányzott belőle, nekem legalábbis, hogy az anya hogy éli meg, amikor épp Nadia szaladgál a testében; amikor a múltban volt, de látta/hallucinálta, hogy az anyja ott van vele, ott kezdett volna érdekes lenni, de aztán azt is csak bedobták egy pár jelenetre, és utána soha többet nem volt róla szó).

      Törlés