2022. május 9., hétfő

Swirl

 

Tyler Nix, Unsplash

Igyekszem kihozni ebből a hétfőből, amit csak lehet- múlt héten is elég lassú maradt a munkatempó, nincsenek még igazi feladataim, ami azzal jár, hogy valahogy átlátható lépésekre kell bontanom az "ismerd meg a kódot" és "tanulj"-témaköröket, és voltak olyan napok, amikor túl sok volt az egész. A pszichológusom büszke lenne rám, szépen visszaállok a gondolatnaplózásra, mert meglepően sok negatív felbukkant így, hogy újra dolgozok ("sose leszek elég jó", "már ott kellene tartanom, ahol a többieknek", "lusta vagyok, és ezért nem haladok", és ezeknek különböző variációi), és pont emiatt eléggé tartottam is a pénteki megbeszéléstől a team leaddel, mert... nem csináltam eddig semmit? De szerencsére teljesen normálisan ment a beszélgetés, tűztünk ki célokat, és nem mondott semmilyen kritikát (...még). Valószínűleg minden kisimul majd egy kicsit, amint több normális-napi feladatom lesz majd, de addig is, hogy megőrizzem a józan eszem, szedtem össze egy csomó területet, aminek utánanézhetek vagy kipróbálhatok vagy gyakorolhatok, és amikben tehetek kis lépéseket azért, hogy összességében jobb legyek.

Ennek a végiggondolásán/megtervezésén kívül a hétvége egyrészt arról szólt, hogy rendbehozzuk B.-t valahogy (néha elszáll a cukra, és most nem is nagyon akart javulni, úgyhogy felvásároltuk a Lehel piacot, és grillcsirkét eszünk salátával meg húslevest párolt zöldségekkel a belátható jövőn belül), másrészt az egyik kedvenc zenészem bedobott egy plakáttervező versenyt, úgyhogy valahogy ki kellett találom a kiindulási pontnak szánt kollázs digitalizálását (miután a fél estémet a háttér fehér pixeleinek eltüntetésével töltöttem, kiderült, hogy a Canva amúgy ezt tudja, onnantól már csak a betűtípusokkal meg a háttér-dekorációval kellett játszani egy kicsit, és össze is állt két olyan plakát is, amire egész büszke vagyok); lezárásképp pedig újranéztük végre a Russian Doll első évadát, az első öt rész sikerült így lendületből, de nem mondom, hogy rengeteg életkedvem maradt utána (pedig nagyon szeretem a történetet/stílust/színészeket, csak mostanában odavágnak a halálközelibb témák).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése