2022. május 31., kedd

Túlsó part

 

Nem tudom, mi történt, elfelejtettem, hogy kell körömlakkot venni – nem voltak nagy elvárásaim, csak egy olyan fehéret szerettem volna, ami kicsit tört színű (hogy ne nézzen úgy ki, mintha hibajavítóval lakkoztam volna), és jó a fedése... ehhez képest elsőre sikerült egy UV/gél-lakkot hazahoznom (a színe ennek a legjobb egyébként, de minek, ha lámpa nélkül sose fog megszáradni…?), másodjára egy körömerősítő lakkot, amiről meggyőztem magam, hogy úgy fog kinézni, mint egy normál, de sokszorosan felkenve is áttetsző maradt valamennyire; és csak harmadjára sikerült egy átlagos, normális lakkot szereznem (mondjuk ez még nem is annyira extrém, volt egy munkatársam, aki abban a másfél évben, amíg egy helyen dolgoztunk, végig A Tökéletes Piros Lakkot kereste, nagyon sokfélét megvett és kipróbált, de valamiért egyik se ütötte meg a mércét… mondjuk egy szavam se lehet, mert így kaptam tőle két olyan OPI-lakkot is, ami neki nem jött be, én pedig imádtam őket).

Ezt leszámítva jó volt a hétvége, hetek óta franciakrémest akarok enni, és vasárnap a FitCandy-ben sikerült kifognom egy tökéleteset (oké, 99%-ban tökéleteset, mert gesztenyemassza volt az alapja, és hiányzott a tetejéről a karamellás fondant-réteg, de a krémek zseniálisak voltak, amennyire csak cukormentesen ez lehetséges),plusz anyával is volt egy klassz beszélgetésünk, pedig azt hittem, hogy az Emotionally Immature Parents-jegyzetelés felkavar majd dolgokat, de talán már használt egy kicsit az ott leírt technika, vagy csak jól jött ki a lépés ettől függetlenül...

B.-vel végre megterveztük a nyarat, három fix programmal (egy tengerpart, egy fesztivál, egy családi hétvége) és egy szép hosszú "ha éppen kedvünk lesz hozzá"-listával, mert akármilyen katasztrófa is volt a tavalyi nyár, a spontán kaladokat nagyon szerettem benne. Nagyon kevés szabadnapom van, úgyhogy biztos lesz majd olyan is, hogy dolgozunk ugyan, csak máshonnan (ha elkészül B.-ék családi nyaralója Mádon, szuper lenne így ott tölteni egy hetet), és pár dolgot, például az egy hét Leuven-t hátrébb kellett sorolni (de ki tudja, még talán beleférhet, vagy ha nem, a céges csapatépítő végén úgyis lesz egy napom ott körülnézni), de még így is elég mozgalmas lett a következő időszak, nagyon várom már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése