2022. május 22., vasárnap

Rendrakás

 

Nehéz volt az elmúlt pár nap, és nagyon örülök, hogy túl vagyok rajta- fizikailag és lelkileg is tompának érzem magam, de próbálom elfogadni, hogy ez most ilyen, szeretnék időt hagyni rá, és nem megszabadulni tőle a lehető leghamarabb.

Ezzel együtt a héten történtek más dolgok is, és már annyi pármondatos blogbejegyzés-kezdemény raktározódik vázlatként, hogy itt az ideje leporolni őket, még ha nem is lesz szuper egységes a végeredmény. 

"I don't live here anymore"
A múlt hét közepén találkoztam végre az ex-munkatársakkal, amire már nagyon készültem, és reménykedtem benne, hogy ugyanolyan jó lehet, mint tavaly decemberben az utolsó együtt sörözős alkalom (nagyon durva, hogy már 5 hónapja jöttem el onnan, néha pár hétnek tűnik, néha évekkel ezelőttnek). Persze volt utolsó pillanatban lemondás, de a többség azért jött, és mégis... valahogy nem stimmelt a hangulat, éreztem valami furát a levegőben, ami miatt én is kicsit feszélyezettebben meséltem, és úgy éreztem, mintha ők is visszafognák magukat, így maradtak a kényelmes-semleges sorozattémák, szóval nem ez volt életem beszélgetése. A munkahellyel kapcsolatban azt mondták, hogy nem változott semmi, szóval valahol örülök, hogy már nem vagyok ott- és valahol nem értem, hogy ők hogy húzzák még mindig.

Sweet tooth
A céges Slacken egy app párnaponta bedob egy beszélgetős témát- sokszor nem annyira izgalmas dolgot, de a múltkor a "Mi volt a kedvenc gyerekkori édességed" bedobott egy 90-es évek édességei-fekete lyukba (plusz azóta már Debrecenben sikerült pont záráskor, de még beosonni a Mandula cukrászdába, ami "a" cukrászda gyerekkoromból, bár most nem tudtam habrolót vagy francia krémest enni, de a cukormentes választék is meglepően korrekt). Oké, brutál édesszájú voltam, ahogy a családban mindenki, szóval még egy top 10-es listára is nehezen szűkíteném le a kínálatot, de vannak olyan csokik is, amikről már teljesen elfeledkeztem, mint pl. a karamellás Lila Pause, vagy a Chokito, pedig végtelen mennyiséget ettem belőlük. És akkor bele se kezdjünk a jégkrémekbe- ez még az az időszak volt, amikor Magnumot/Cornettót csak nagyon ritkán kaptunk, a szinte mindennapos strandolás végén viszont választhattunk valami kisebbet (<3 Romero régebbről, Big Trio később, és itt is rémlik egy mogyorós-karamellás cucc, amit talán Winnernek hívtak, de már elég homályos az emlékkép).

Be brave
Ez a pár sor porosodik a vázlatok közt a legrégebb óta... még pitykegomba 10 bátor dolog-bejegyzése után gondolkodtam el, hogy mikor és mit csináltam, ami felkerülhetne a saját listámra:

1. zipline a Zempléni Kalandparkban (ha B. nem beszél rá, biztos, hogy nem próbálom ki, pedig csak addig félelmetes, amíg meg nem kezdődik a csúszás, bár addig nagyon, onnantól zseniális)
2. együttesben gitározni, és fellépni koncerteken (sőt, egyszer egy saját dalunkat is eljátszhattuk a Rocksuli-születésnapon egy viszonylag nagy közönségnek) - amennyire szerettem zenélni, annyira nem éreztem magam jól sosem a színpadon (bár volt egy-két olyan teljes saját koncertünk, amiről úgy érzem, jól sikerült, de ez a része annyira azóta se hiányzik)
3. éjszakai fürdés a Balatonban (csak egy kicsit kellett lopakodni, de egyébként rajtunk kívül páran csobbantak még ugyanakkor, elszórva a part mentén)
4. ruhástul ugrás egy medencébe (oké, nem tudom, ez mennyire bátor, de mindig is szerettem volna kipróbálni, és egy céges csapatépítőn sikerült is- mondjuk a száradási idő még a nyári kánikula közepén is húzós, de megérte)
5. belevágni a családterápiába (egy olyan családtaggal együtt, akiről tudtam, hogy nagyon sok mindenért engem (is) okol - kívülről valószínűleg ez tűnik a legkevésbé látványosnak, de ezt volt a legnehezebb megtenni)
6. felmondani négy év HR után, és fél évig itthon maradva önállóan megtanulni a frontendet
7. felmondani próbaidő alatt, feladni az alkalmazotti létet, és miután ~3-4 éve meg se szólaltam angolul, külföldi munkát keresni, egyéni vállalkozóként

... egyelőre ennyi, de nagyon szeretném még bővíteni, leginkább külföldi kalandozással, ami remélhetőleg idén nyáron már tud folytatódni.

2 megjegyzés:

  1. Wow, a családterápia tényleg nagyon bátor dolog! Én nem hiszem, hogy be merném vállalni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem, én is nagyon sokszor meggondoltam magam, de végül azt hiszem, volt értelme (azzal együtt is, hogy azzal a családtaggal, akivel alapvetően problémás volt a kapcsolatom, nem tudtunk nyitni egymás felé). Anyukámra nagyon büszke vagyok, mert neki iszonyúan idegen volt az egész műfaj, és mégis hősiesen kitartott, és talán ő is változott miatta a legtöbbet. Szóval 10/10, tudom ajánlani, de látványosan csak akkor működik, ha a résztvevők nyitottak (ha csak azért megy oda valaki, hogy bebizonyítsa, neki volt igaza, akkor annak nem annyira lesz jó vége).

      Törlés