2021. február 4., csütörtök

Black squares with something shiny

 


Teljesen váratlanul felpörgött az art journal-facebook-csoport, nagyon sokan belevágtak egy száznapos kihívásba, ami extrémnek tűnik, de úgy döntöttem, legalább amíg tart az új, fekete füzet, én is megpróbálok lépést tartani, és mindennap alkotni valamit, ha nem is befejezni egy teljes oldalt. Mostanában úgyis elkapott a linómetszés, kezd egyre jobban kézre esni az új, menő linókés, és talán már látom, mennyivel jobb dolgokat lehet vele csinálni: 


... a jobb oldali írógép a tavalyi, ez volt a maximum részletesség, amit azokkal az eszközökkel el tudtam érni, a bal oldali pedig a tegnap esti. B. azóta már rendelt egy C64-et,  mert imádja a retró gépeket, szóval a következő kihívás megvan... 

Szeretném úgy csinálni az art journal-oldalakat, hogy mindegyiken van egy linóprint is, vagy a fekete oldalon háttérként, vagy más papírra nyomdázva és a kollázsba illesztve, mint itt is:


Nem biztos, hogy mind a 40 oldalra lesz időm/ihletem egyedi linó-mintát készíteni, és még kicsit jobban ki kell találnom a logisztikát, hogy a printeknek legyen legalább egy éjszakája megszáradni, mielőtt köréjük építem az oldal többi részét, de a látványvilág már kezd összeállni, és ha minden jól megy, ma megkapom a fekete tintát és a friss linólapokat, és akkor tényleg megállíthatatlan leszek :)

2 megjegyzés:

  1. ú, de jó, ez milyen facebook csoport? annyira szeretem az ilyeneket nézegetni, meg úgy tenni, mintha inspirációt gyűjtenék (haha) közben meg a saját naplómba szinte kizárólag csak írni szoktam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Art Journal avagy művész füzetek kedvelői, alkotói" néven fut, rejtettre van állítva, szóval lehet, hogy nem fogja kidobni a kereső (de ha nem ragaszkodsz nagyon az inkognitódhoz, és dobsz egy e-mailt a grapefruitandamagictrick@gmail.com-ra, akkor meg tudlak hívni). Egyébként a tagok nagyobbik fele nem aktív, csak nézelődő, nem lógnál ki :)

      Törlés