2021. február 9., kedd

Stupid numbers

 

Roman Kraft, Unsplash

Tegnap végre szereztem egy okosmérleget, főleg mert szerettem volna, ha a mostani változtatásokhoz kapcsolódnak objektív mérőszámok, és tudom követni a fejlődést így is, nem csak érzésre. Ami jó, hogy most már van egy kiinduló állapot, amihez képest mérhetek, a rossz, hogy eddig sikeresen meggyőztem magam arról, hogy hiába vagyok 25-ös BMI körül, azért sokat mozgok, viszonylag jól kajálok, az izom-zsír aránynak nem kellene vészesnek lennie... és hát de. 

Oké, biztosan benne van az is, hogy lassan egy éve a lakásba vagyunk zárva, és tavaly az átlagos napi lépésszámom ezer környékén volt, de emellett évek óta nem voltam ennyire kevés kiló, szóval biztos lettek volna rosszabbak is az értékek... bár akkor talán hamarabb sikerült volna kezdeni vele valamit. Heti egyszer fogok ránézni, akkor remélhetőleg már lesz különbség, ha nem is drámai, és igyekszem tartani a sportot meg a vízivást, bár valószínűleg az lenne az igazi, ha a kalóriaszámolást is visszahoznám (a fehérje miatt is beszólt a mérleg, és gyanús is volt, hogy eltolódtak az arányok, de egy felület nélkül, ahol vezetem, amit naponta eszek, nehezebb észrevenni a mintázatokat).

Győzködöm magam, hogy ez csak egy pont az úton, és valószínűleg jó érzés lesz majd ehhez képest látni a változást, de most azért nem könnyű túllépni rajta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése