2021. február 17., szerda

Next week

 


Úgy döntöttem, jövő héten szabadságra küldöm magam- elég lassú a tempó mostanában bent, de nem is túl motiváló, és úgy néz ki, a különmeló is tolódik bizonytalan jövőbeli időpontra, tökéletes az alkalom, hogy rákészüljek egy kicsit a projektre.
Így kényelmesen le tudom porolni a mobilapp-fejlesztős tudást, amit még ősszel begyűjtöttem, meg kicsit jobban utána tudok nézni annak, amire valószínűleg szükség lesz majd, de még nem csináltam eddig... meg persze kószálhatok nap közben a városban, utolérhetem magam mindenféle kreatívval (kitartóan gyártom az art journal-oldalakat, lassan már a füzet felénél tartok, de emellett más nem nagyon fér már bele), és ha stimmel az időjárás-jelentés, már elég tavaszi lehet az idő ahhoz, hogy megpróbáljak magamba szívni egy kis napsütést.
Fejben valamiért május környékére teszem azt az időpontot, amikorra mindketten kiszabadulhatunk itthonról (lehet, hogy ez túlzottan optimista, egyelőre csak B. kapott értesítőt a várható oltásról, én még eléggé a sor vége felé lehetek), és kell valami, ami addig is tartja bennem a lelket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése