2021. február 9., kedd

with a little help...

 

John Schnobrich, Unsplash

Tavaly dec.31. délután volt, épp olvastam Aly szilveszteri blogbejegyzését, közben tesóm rámírt egy kísértetiesen hasonló problémával, és csak jobban és jobban megerősödött bennem, hogy elég sokan érzik még úgy, hogy nehézségek vannak a barát-téma körül, nem én vagyok az egyetlen ufó.

Tesómmal ötletelni kezdtünk, és úgy néz ki, van egy tervünk, ami talán javíthatna a helyzeten- viszont mielőtt belevágunk, szeretnénk véleményeket, történeteket, gondolatokat gyűjteni. Ha van kedvetek segíteni, töltsétek ki ezt a kérdőívet, minden visszajelzés jól jön ahhoz, hogy valami olyat építhessünk, ami tényleg hasznos lesz.

9 megjegyzés:

  1. Úúú, annyiszor gondoltam én is arra, hogy kellene valami társkereső-szerű barikereső-oldal (csak nem képeken alapuló húsbolt-feelinggel), szerintem annyi klassz dolgot lehetne vinni ezekbe. Persze valahogy ki kellene szűrni a kukimutogatókat, de szerintem simán lenne igény erre.
    Persze nem tudom, mi a terv, de nekem most ez ugrott be. Mindig sajnáltam, hogy nem értek a programozáshoz, meg semmihez, amivel ezt megvalósíthatnám. :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, most nyitottam meg a linket, oké, így már értem a tervet, kircsi! :D

    VálaszTörlés
  3. Igen, mi is ilyesmiben gondolkodunk, ha van kedved, becsatlakozhatsz a tervezésbe, miután meglesznek a kérdőív-infók (és/vagy addig megtanulhatod a Fluttert, én is csak októberben kezdtem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én totál beizgultam most. :D
      Flutter? Dzsízibízi, mi kell ehhez?

      Törlés
    2. A Flutterrel lehet mobilappot fejleszteni Androidra és iPhone-ra is, viszonylag fájdalommentesen :) Itt elég jól összeszedték az alapokat: https://flutter.dev/

      Törlés
    3. Köszi, meg fogom nézni. És igen, becsatlakoznék szívesen! :D

      Törlés
    4. Oké, szólok majd, ha véget ér a kérdőíves szakasz, de gyűlnek szépen a válaszok, nagyon köszi mindenkinek, aki kitöltötte :)

      Törlés
  4. Szia! A kommented után nézelődtem kicsit a blogodon, bár nem volt még sok időm, de nagyon tetszik, és örülök, hogy írtál nálam kommentet.

    Képzeld, én az itteni legjobb barátnőmet egy ilyesmi alkalmazáson keresztül ismertem meg. Egy svéd alkalmazás, az a neve, hogy GoFrendly (így, i nélkül, azt nem tudom miért), és két csaj hozta létre. Nem tudom, hogy Magyarországról tudsz-e regisztrálni, hogy megnézd, milyen.

    Pont, ahogyan Róka írja, ez egy barát randi oldal. Ez az oldal csak nőknek van. Én már kb. 2 éve nem használtam, szóval nem tudom, hogy most hogy néz ki, de akkor tényleg olyan volt, mint egy randiapp, csak barátoknak. Lehetett feltölteni fotót, és meg lehetett adni 3 tevékenységet, amire barátot keresel. Például beszélgetés, bulizás, shopping, gym, gyerekes program stb, és persze bemutatkozást írni. És lehetett szűrni hely szerint, hogy mekkora távolságból találkoznál valakivel. Én anno voltam 7-8 ilyen barát randin, és volt ahol kétszer-háromszor is találkoztunk, és végül onnan lett a legjobb jóbarátom. Azóta már töröltem az alkalmazást. Pont mint egy randiappnál :D
    Ja, és szerveztek közös GoFrendly programokat is, amire nagyobb társaság is ment. Szerintem az is tök jó lehet, ha épp az ember menne valahova hétvégén de nincs kivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! De menő :) megpróbálom letölteni az appot, és körülnézni rajta, szuper látni, hogy ez egy működőkés koncepció tud lenni, és könnyebb úgy megtervezni a saját verziónkat, hogy már látunk jó példákat.

      Törlés