2021. február 26., péntek

Doing Things

 


Ez most nem az a sokáig alvós, kényelmes tempójú, töltődős-szemlélődős szabadság, mint mondjuk amilyen a karácsony körüli időszak volt, hanem kőkemény meló, de eléggé élvezem. Haladok a mobilapp-tutoriallal, szerencsére szimpi az oktató (hangja) és jó a leckék ritmusa, másfelesre emeltem a sebességet, és így simán át tudok venni mindent, amit egyszer már hallottam/használtam, de elfelejtettem, vagy csak jól jön hozzájuk valami kiegészítés/rendszerezés/háttér.
Annak idején, amikor belevágtam a Flutterbe, rögtön volt hozzá éles projekt is, úgyhogy sokkal többet és jobb tempóban felszedtem róla, mint most, de pont ezért a rendszerezés, szép kód, alapok egy része ki is maradt (lényegében meg kellett oldani, és nem az volt a fő szempont, hogy a legelegánsabban)- most ezt egyensúlyozom ki, hogy amikor eljutunk odáig, hogy íródhat a saját app, az valami olyasmi lehessen, amire tényleg büszke vagyok. 

Emellett pedig úszunk a post-it-tengerben, múlt hét végén tele volt velük a nappali padlója- elkezdtük kielemezni a kérdőíveket (<3 minden kitöltőnek), nagyon sok érdekes gondolat, igény, elvárás került elő, amiket izgalmas lesz összegezni.
Amikor pedig nem az appon pörgök, akkor haladok a 100 napos art journal-kihívással (volt egy-két mélypont, amikor nagyon fáradtan ültem már oda a füzethez, és még arra is nehezen tudtam rávenni magam, hogy a szövegeket összeszedjem), ma töltöttem fel a 25.-et, a negyede kész :), sétálok mindenfelé, hogy meglegyen a napi 5000 lépés (egyelőre még ennyit is szokatlan kint lenni, és kiakasztó, hogy mennyivel kevesebben hordanak maszkot, mint korábban), és kalóriát számolok, ami most valahogy nem tűnik annyira teljesíthetetlennek, mint eddig.
Fura, de nem nehéz tartanom a napi keretet, sőt, rájöttem, hogy igazából a sokkal mozgásszegényebb itthon töltött időszak alatt valószínűleg jóval kevesebb kaja is elég lenne, mint gondoltam volna (korábban 1500 alatt éhen akartam halni, most étkezések előtt kicsit jobban érzem, hogy ideje lenne enni, de igazából semmi extra). Próbálgatok új sportokat is, hétfőn jógáztam, szerdán futás után megnéztem egy 20 perces HIIT-et, ami miatt azóta is izomlázam van, valószínűleg megtartom heti 1-2 alkalomra (legalább megtanulom végre a fekvőtámaszt). 

Szóval, kipihentem magam? Egyáltalán nem. Ezzel együtt el tudnék viselni így egy hónapot vagy kettőt, de jövő héttől muszáj lesz elengednem ezekből a dolgokból párat, hogy a munka is beférjen valahová...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése