2021. február 27., szombat

Right direction

 


Amilyen ez a hét volt, teljesen kiesett a fókuszból, hogy kevesebbet legyek gép előtt- és még ezzel együtt is találtam pár olyan változást, amik mintha beépültek volna. Ami a legmeglepőbb, hogy egy egyszerű 5 perces időkorláttal valahogy sikerült oldanom az insta- és tumblr-függőségemen, ma délután 5 körül jutott eszembe, hogy ma még nem is jártam ott, és igazából nem érzem, hogy hiányozna. Amikor mégis felnézek, általában már nem töltöm ki a teljes 5 percet, egyre ritkábban találok olyan tartalmat, amiben tényleg el tudok merülni, és a feleslges köröket elég jól kiiktattam.

A mobilomról is töröltem az appokat már hónapokkal ezelőtt, és most, hogy szerettem volna kísérleti jelleggel újra posztolni instára, nagyon nem esik jól a mobilfelület- akkor, egyszeri lendületből feltöltöttem három képet, és azóta se nagyon nyitottam meg, úgy tűnik, ez most egy ilyen "blog only" időszak, még mindig.

Facebook-on többet vagyok, mint eddig, egyrészt az art journal-csoport, másrészt a beszélgetések miatt, de szedtem le egy Chrome extension-t, ami teljesen eltünteti a hírfolyamot, így nem csak megígérem magamnak, hogy nem fogok ránézni, hanem ha akarnék, se tudnék, esélye sincs beszippantani. Nem mondom, hogy készen vagyok, még bőven van hova optimalizálni ezt az egész online töltött időt, de azt vettem észre, hogy minél konkrétabb szabályokat hozok, annál egyszerűbb tartanom őket, és kifejezetten tetszik az irány. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése