2021. február 13., szombat

Maybe I was a little too wild in the 70s

 

Abderrahmane Meftah, Unsplash

Sokadik Tiny Habit, hogy munkanapokon a reggeli első meeting (9:30) előttig offline maradok- hétvégén úgy voltam vele, legyen 10 óra a határ, úgyis tovább alszok... csak ma sikerült felkelnem 7 körül, szóval végtelen hosszúságúnak tűnt a reggelem (a legjobb értelemben), és a tegnapi nagyon belemerülős tréningfeladat folytatásán kívül a legfrissebb art journal-oldalakkal is tudtam haladni (most nem megy az, ami a tavaly tavaszi kihíváskor, hogy szigorúan 1 nap- 1 befejezett oldal, egyszerre párhuzamosan csinálok többet is, és kevésbé naplójellegűek a szövegek rajta). 

Miközben betűket vadásztam a 73-as IM-ből, észrevettem, hogy az előző tulajdonos pirosra színezte az újság hátoldalán a toplistán David Cassidy nevét, akiről mostanáig nem is hallottam, de ez után nyilván muszáj volt megkeresnem az "I am a Clown"-t... meg utána akkor már a többi dalt is, ami szerepelt a listán. Szuper, hogy Alice Cooper az első (vannak ennél jobb dalai is, de asszem, csak 89-ben jelent meg a Trash, amit hallgatni szoktam tőle), de őt és a Jackson 5-ot leszámítva a többiek teljes mértékben ismeretlenek:


Mindenesetre fura elképzelni, hogy anya mondjuk akkor még csak kilencéves volt, de akár ő is elcsíphette ezeket, és hogy volt egy fiatal, aki ezt a konkrét újságot lapozgatta majdnem ötven évvel ezelőtt... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése