2021. február 19., péntek

Yay

 

(eredeti grafika, még több Batmannel: Pásti Nóra)

Ma elindultam itthonról maszk nélkül. Pár lépés után rájöttem, hogy valami nem stimmel, és még vissza tudtam fordulni érte, de akkor is, valószínűleg annyira feldobott a tavasz közelsége meg a tervezett parkban-padon-ülős-levesevős ebéd, hogy pár pillanatra kiesett a vírushelyzet, mint olyan... mondjuk nem tartott túl sokáig, túl hideg volt a padhoz, és túl nagy sor a levesesnél, de hoztunk hambit a Black Cab-ből, és még pár korty gyümölcsös sört is ittam hozzá, elég tökéletesen pénteki ebéd lett belőle így is.

Elképesztően utálom, ha egy dalból csak annyi van meg, hogy "woohoo"-val kezdődik (és nem a Song 2), és hosszas gondolkodás után max. még annyi, hogy feldolgozás, popzene, és talán brit indie... egész délután idegesített, de elcsíptem, ez volt, most már minden jobb. Már csak azt várom, hogy elfogyjon az utolsó feladatom, és nekiállhassak a gitár-linóprintnek (szerettem volna egyet, ami pont olyan, mint a saját gitárom, de sose sikerült jól eltalálni az arányokat, most meguntam, és nyomtattam belőle egy fotót kiindulási pontnak, így már annyira közel lesz, amennyire csak lehetséges). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése