2021. február 11., csütörtök

Lighter

 

Jamie Davis, Unsplash

Újrakezdtük tegnap a terápiát, nagyon elfáradtam a célkitűző alkalom végére, és tisztán látszik, hogy mennyi mindennel kell dolgoznunk, de olyasmi érzés volt, mint egy nagyon kemény edzés, éreztem, hogy mennyire jót tesz, rövid és hosszabb távon is.

Folytatom a Tiny Habits-t, még mindig gyanúsan egyszerű a módszer, de ma végre már belefutottam egy példatörténetbe, amivel tudtam azonosulni, a "működnie kellene, elméletileg ezt akarom csinálni, mégis naponta találok újabb kifogásokat, hogy most éppen miért ne", és ki fogom próbálni azt az elemzési módszert, amit megoldásnak írt.

Végtelenül feldob, hogy hányan kitölötték a kérdőívet, naponta vállalhatatlanul sokszor frissítem az oldalt és nézegetem, ki mit írt, annyira köszi mindenkinek, aki rászánta az időt, nagyon érdekesek és sokszor mélyre menőek a válaszok. 

Szeretnék egy új tetoválást. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése