2022. január 23., vasárnap

Saját verzió

 


Amikor elkészültem a junk journal-füzettel, megpróbáltam egy témalista alapján oldalakat összerakni benne, de az első három után elfogyott a lendület, nem éreztem annyira az inspirációt ("positive vibes", "floral", "quotes"... még egy konkrét "inspiration" is volt benne, egyik se adott semmi pluszt vagy kezdtem el gondolkodni miatta), szóval... írtam egy saját listát.

Ha bárki szeretne csatlakozni, nyugodtan, nincsenek különösebb műfaji megkötések, én egyelőre az első két oldallal készültem el (és a harmadik épp szárad).

1. everyday magic- egyrészt ez a dal (csak a kedvenc soromat, a "magic soaking my spine"-t már korábban felhasználtam egy másik oldalhoz), másrészt az alkotás az, amiben mostanában legalább egy kicsit varázslatosabbá tehetem a szürke-lakásba zárt mindennapokat (főleg ha a kollázsokban egymás mellé tudok illeszteni látszólag teljesen különböző dolgokat, amik így mégis tudnak egységben működni)

2.alterego - jó legalább elképzelni, hogy egy párhuzamos (covid-mentes) világban van belőlem valaki, aki minden hónapban másik tengerpartot fedez fel, és semmi nem állíthatja meg (és van energiája ehhez az élére vasalt stílushoz, amitől nekem a multiknál töltött első pár év végképp elvette a kedvem, de elméletben nagyon tetszik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése