2022. január 5., szerda

The first few pages

 

Compare Fibre, Unsplash

Egyelőre nehéz megmondani, milyen az új meló... az első, irodában töltött nap után még eléggé szét voltam esve, és nem tudtam, hogy bírok ki ilyenből még négyet (és pont aznap rám is írt fb-n a srác, akitől múltkor a projektmelót kaptam, hogy most is lenne feladat; akkor nagyon csábító volt a gondolat, hogy akár hagyhatnám is a fenébe az egészet és szabadúszhatnék egy kicsit, kötöttségek és más emberek nélkül...), a következő nap már kevésbé volt reménytelen, csak a rengeteg új infótól és koncentrált odafigyeléstől nagyon-nagyon betompultam; ma először egy pici energiám már maradt a nap végére, és nem csak eldőlni szeretnék (ami nem is baj, mert ASAP kell egy új forgószék). Még nagyon sok az újdonság, rengeteg az új ember, nem tudom, hosszabb távon kikkel fogok együtt dolgozni, és kb. 50-50 arányban hiányzik elképesztően a régi csapatom adta biztonság és örülök annak, hogy mennyi idegesítő apróságtól szabadultam meg.

Idén végre lett szép új anti-határidőnaplóm (tavaly lecsúsztam róla), de még nem volt igazán időm belakni, vagy új rendszert kialakítani rá az előző éves "random sorrendben felírok mindent" után. Hétvégén már remélhetőleg jobban rá tudok állni a tervezgetésre, jó lenne megkeresni az év szavát, átnézni a múltkor kitöltött kérdéssort, és konkrétumokat összeszedni januárra. A lényeg mondjuk úgyis az lesz, hogy a munkában tudjak teljesíteni, de jó lenne, ha egyensúlyban tudnám ezt tartani a többi fontos területtel, és valahogy a sport vagy az alkotás is beleférne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése