2020. december 25., péntek

Karácsonyi...

 

Prachi Palwe, Unsplash

... kacsamáj és kajakóma (életem steakjét sütöttem tegnap, örök hála, SortedFood, és a kicsit módosított steakszószért is, az eddig még soha nem sikerült, most egész közel járt az éttermihez; azóta se vagyok éhes, és soha többet nem is leszek)
... küzdelem (csak összehoztuk a családi-hagyomány Scrabble-t, online, mobilappból és nem magyarul, de ez nem állíthatott meg; és tesóm nyert, de egy nagyon NSFW utolsó pillanatbeli megoldással- szerencsére a C-t sok izgalmas angol szóban fel lehet használni)
.... különkiadások (imádom a brit tv-műsorokat, amikor két éve kijutottunk Glasgow-ba karácsonykor, az út sok fénypontja közül az egyik az volt, hogy a sima, hétköznapi tv-ben nézhettem Bake Off-ot, Would I Lie to You-t és Big Fat Quiz-t, amit itthonról csak külön küzdelmek árán lehet elérni; és most újra van mindegyikből karácsonyi rész, és zseniálisak, és hát ez... a kedvenc podcastem egyik kedvenc részének a karácsonyi továbbkövetése, tökéletes)
... kiakadás (tudom, tudom, ki akar futni karácsonykor... ha békén hagytam volna a futópadot jövő hétfőig, csak akkor jöttem volna rá, hogy nem működik, és akkor tudtam volna mit kezdeni vele, most csak várhatom, hogy mikor juttathatom vissza a harminckilós, óriási dobozt az alzának, hogy hozzák rendbe)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése