2020. december 16., szerda

Grr

 

Deva Williamson, Unsplash

A tegnapi volt az a nap, amikor a hosszas vadászat után végre a Tescónál megtalált háromféle cukormentes szaloncukor közül egyet nem hoztak ki, kettőt lecseréltek (soha többet Tesco házhozszállítás); amikor hibát hibára dobott a kód, és az egész délutánom szétesett; amikor hívott az egyetlen olyan ember, akinek blokkolva van a száma; és miközben én a korábbiakat valamennyire kiegyensúlyozó spontán megszerveződött társasozásba merültem este, B. mosogatása közben eldugult a lefolyó először a konyhában, utána a fürdőszobában is, elöntött mindent a visszafolyt víz, és hivatalosan is elértük a mélypontot. Az csak hab volt a tortán, hogy nagyon régóta először képtelen voltam elaludni, csak forgolódtam és gondolkodtam és forgolódtam tovább... csendben reménykedek, hogy a mai ennél csak jobb lehet, de még nem vagyok biztos benne. 

2 megjegyzés:

  1. remélem, hogy a mai jobb volt:) ha ez segít, nálunk ma egész nap el volt zárva a víz valami javítás miatt.. mondjuk gyanús, hogy nem esetleg miattatok lehetett? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem már az se lepne meg :D De a mai nap már jobb, szóval holnapra visszakaphatjátok a vizet...

      Törlés