2020. december 5., szombat

Potato

 

Matthew Henry, Unsplash

Ahhoz képest, hogy mennyire tartottam a csütörtöki egész napos tervezéstől és a pénteki feladataimtól, már kellemes év vége-hangulat lengi be a csapatot és a munkatempót (vagy csak én tartok itt fejben, és azért vagyok kisimultabb), de egész kibírható volt, ha nem is szuper inspiráló.

Munkán kívül pedig az az egyetlen felmutatható eredményem, hogy lassan kezdek telítődni a kanapén-ülve-netezés műfajjal, de végre volt elég időm ráhangolódni az Anne with an E-re, az első évadot be is fejeztem tegnap (imádtam a könyveket- a legelsőt valamilyen általános iskolai versenyen nyert könyvutalványból vettem meg, és rettenetesen büszke voltam magamra; rengetegszer újraolvastam, nem is értem, miért csak most jutottam el a sorozatig), és az új Taskmaster-társaságot is egyre jobban megszerettem (kár, hogy már csak két rész, és vége is az évadnak). 

Hétvégén nagyjából ugyanezen a fordulatszámon akarom folytatni, esetleg egy újabb kör a zselés-szaloncukor-kísérletezésből (keményítővel és pektinnel próbáltam, de zselatinnal is szeretném megnézni), és vasárnapra egy régóta tervezgetett sörös-mustáros-húsos pite, de egyébként nem akarok kifejezetten hasznos lenni, és messziről se akarok to do-listát látni legalább hétfőig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése