2020. július 29., szerda

I'm predictable



Tegnap óta rendszeres időközönként felbukkan ez a dal a fejemben (évek óta nem hallgattam Aerosmith-t, de tegnap pont elkezdtem ezt az albumot, csak nem jutottam el vele idáig), és csak most esett le, hogy Nagy Lujza blogbejegyzése miatt. Mindegy, rosszabb háttérzeném is lehetne :)

Ma nem volt kötelező, de bementem az irodába (az első ilyen alkalom márc.13 óta...), és még csak ki se készített annyira. Valószínűleg azért, mert végre volt idő továbblépni a kedvenc hobbiprojektemmel, pár munkatársat kifaggattunk róla, mi a véleményük az első olyan designtervről, amit én raktam össze- elég félelmetes volt, de cukik, és nagyrészt pozitív dolgokat mondtak (meg olyasmiket, amiből tök jól lehet majd tovább dolgozni).
Mit árul el rólam és/vagy a munkámról, ha ezt sokkal jobban élvezem, mint a tényleges munkakörömbe tartozó feladatokat...? (Bár a designerünk pont átmegy egy másik csapatba másik pozícióba, úgyhogy eljátszottam a gondolattal, akarnám-e ezt csinálni főmunkaidőben, és nem hiszem. Ugyanitt, ha product/UX designer vagy, és érdekelne egy új állás, szólj :)

1 megjegyzés:

  1. wow, nem is ismertem ezt a számot, de egész jó! köszi, hogy feltetted:))

    VálaszTörlés