2020. július 18., szombat

Blogger kihívás, Róka - 4.nap



Rajzolj egy három kockából álló képregényt, ami bemutatja, hogy milyen voltál ovis-általános iskolás-gimis korodban!

Oké, még sose rajzoltam képregényt, úgyhogy ez volt az a pont, amitől a legjobban tartottam- és amit a leghamarabb elkezdtem megtervezni.

Óvoda: félénk kislány voltam, akit próbáltak kirángatni a komfortzónájából több-kevesebb sikerrel, imádtam saját készítésű mesekönyveket összerakni, és pár hónapig Svájcban laktunk (akkor valahogy teljesen hétköznapi dolognak tűnt, kivéve a csokit és a játszótereket, mindkét téren elég mély benyomást hagyott ahhoz, hogy a mai napig emlékezzek rá). 

Általános iskola: rengeteget olvastam, macska-megszállott voltam egy ideig (akkor még nem tudam, mi az az art journal, de már akkor is gyártottam őket macska-témában), KRESZ-versenyekre jártam, és majdnem minden nyarat a strandon töltöttem, először úszásoktatáson, utána csak medencébe ugrálva és végigkóstolva a teljes jégkrémkínálatot. 

Gimi: majdnem minden délután klipeket néztem az mtv2-n (vagy Dariát, ami miatt végre megtanultam angolul), elkezdtem gitározni, poszterekkel kitapétázni a szobám, és fesztiválokra járni minden nyáron (meg egy rockzenei weboldalra koncert-beszámolókat írni, hogy ingyen bemehessünk). Nem volt klasszikus rocker-korszakom, de a tizenéveim nagy részét saját kézzel dekorált fekete pólóban, farmerben és Converse-ben töltöttem, és egy bizonyos ponton legalább 5-6 fesztivál-karszalag volt rajtam, amitől csak akkor szabadultam meg, amikor elkezdtem dolgozni. 

4 megjegyzés:

  1. A harmadik kocka olyan jó, igazi, kreatív gimis lány voltál, bár mindenki így tudná megélni a kamaszkorát, és nem úgy, mint a mérgezett egér. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szerettem azt az időszakot, bár a gimis osztályomban nagyon kilógott a sorból a baráti társaságunk (így visszagondolva őszintén nem tudom, mit csináltak azok, akik "menők" voltak, de nem tűnik nagy veszteségnek kimaradni belőle), és nagyjából véletlen, hogy belesodródtunk ebbe a zene-témába, azóta is nagyon örülök, hogy volt a debreceni Rocksuli, meg egy olyan gitártanárom, aki miatt nem hagytam abba fél év után...

      Törlés