2020. július 31., péntek

Faces



Mostanában egyre több Taskmastert nézek (youtube-ra felkerült az első hat évad, kivételesen nincs letiltva az UK-n kívül mindenhol, vagy legalábbis nem mindegyik rész, és így azért kényelmesebb), az egyik legkreatívabb és legelborultabb tv-műsor még az erős brit mezőnyből is, és már korábban is éreztem, hogy egy-egy résztvevőről nagyon klassz portrét lehetne rajzolni, de nem vettem rá magam, hogy meg is csináljam. 

Tegnap este nagyon nyűgös voltam, zavart a meleg meg minden más is, nagy nehezen rávettem magam, hogy haladjak a másik portré-projekttel, de eredetileg semmi kedvem nem volt ahhoz se, úgy éreztem, most biztos csak bénázni fogok. A napi gyakorlással pont arról próbálom leszoktatni magam, hogy csak akkor foglalkozzak vele, ha valami tökéletes lesz a végeredmény, úgyhogy csak leültem a füzettel, és a végére elkapott a lendület, a nyűgösség is teljesen elmúlt. Levezetésképp elindítottam egy részt a Taskmaster 7. évadából, és amikor megláttam James Acaster arckifejezését (jobb felső sarok), eldőlt, hogy oké, ezt le *kell* rajzolnom. Viszonylag gyorsan találtam mellé egy másik szereplőről is egy közeli képet, ami még jöhetett mellé, és próbáltam a rész végére mindkettőről csinálni egy vázlatot- ha nem is lesz tökéletes, az érzelmet próbálom átvinni bele, és ahogy vége annak a 30-40 percnek, nem nyúlok hozzá többet.

Utána amikor egy másik évad másik epizódjával próbáltam ugyanezt megcsinálni, persze majdnem a teljes rész eltelt, mire találtam olyanokat, amik tetszettek, plusz közben már fél 11 lett, és nem akartam kihagyni a B.-vel közös napzáró sorozatnézést, úgyhogy amikor nagy nehezen meglett az alsó két kép is, elengedtem a dolgot, de mindenképp szeretném folytatni, nagyon sok évad van és nagyon sok olyan résztvevő, aki még szeretném, ha bekerülne a listába. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése