2021. január 7., csütörtök

Bday

 

Jason Richard, Unsplash

Ez akár egy jó szülinap is lehetne, mert
- lett egy szuper tortám (az összes fix cukormentes cukrászdánk kiesett az év eleje/házhozszállítás hiánya miatt, ezért egy teljesen új helyet próbáltunk ki, de megérte kockáztatni, nagyon finom, málnás-pisztáciás, és nem túl édes vagy édesítőízű)
- direkt felkeltünk korán, B. főzött kávét, rendeltünk bagelt, és rendes ünnepi reggelit tartottunk, hiába van hétköznap
- nyugis volt a munkanap, és bár a csapatösszetétel miatt ez a ritkánál is ritkább, de összejött egy klasszik lányos beszélgetés egy meeting alatt/helyett, táskákról és cipőkről és énidőről és önjutalmazásról
- a 32 egy klassz szám
- olyan emberekkel is beszéltem ma, akikkel már tervezem/halogattam egy ideje
- és reggel úgy pattantam ki az ágyból, hogy meglett a legújabb kedvenc projektem következő lépése- meg is írtam hozzá az e-mailt, és azóta is tűkön ülve várom a választ

... és azért mégse, mert
- eljutottunk arra a pontra, hogy a (szomszéd) babasírás átjárja a lakás minden pontját, és előző este órákig forgolódtam, mielőtt esélyem lett volna aludni (de holnap jönnek elkezdeni a hangszigetelést, ezt mantrázom magamnak azóta is)
- ezért és a fura betegség miatt teljesen kifacsartam keltem, konkrétan másnaposnak érzem magam, anélkül, hogy egy kortyot is ittam volna, és a kamillatea+zabpehely kombináción kívül mindenre rosszul reagál a gyomrom
- ijesztőek az amerikai hírek
- és megint volt egy nagy családi robbanás, ami mondjuk nem ért teljesen váratlanul, és akkor még azt hittem, hogy nem is ment nagyon mélyre, de most már kicsit jobban érzem az utórezgéseit (és még jó, hogy pont a releváns résznél tartottunk előző este, mert így kéznél van a gif, ami összefogla a történéseket)


Ezért a mai nap további programja inkább a takaró alatt bujkálás lesz, mint komolyabb partizás, de nagyon remélem, hogy legalább hétvégére javul majd a helyzet minden fronton.

4 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!
    Nagy szívfájdalmam, hogy a cukrászdák többsége (a nem cm sem) nem szállít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Mi most fedeztük fel ezt az oldalt, nem nagyon erős a mentes kínálata, de legalább van, és minden simán ment velük: https://torta.bolo.hu

      Törlés
  2. Boldog szülinapot!! Pár nap van közöttünk :))

    VálaszTörlés