2021. január 17., vasárnap

New rules

 

Foad Memariaan, Unsplash

Csütörtökre sikerült konkrét szabályokat összeraknom kevesebb+tudatosabb online jelenlét-témában, azóta is próbálgatom őket, van, ami viszonylag könnyebb, van, amit nagyon korlátozónak érzek (de sajnos hasznosnak is). Mindenképp több időm és energiám marad, csak néha ezzel se könnyű mit kezdeni, a kevesebb figyelemterelés és pótcselekvés miatt csak még hangsúlyosabb a bezártság és bizonytalanság (egy hírlevelet már kaptam a kormánytól oltás-témában, szóval kis lépésekben, de haladunk a kiszabadulás felé...)

Legalább végignéztük végre a Mandalorian második évadát (cuki, szerethető, de nekem nem volt meg benne az a wow-faktor, amire mások élménybeszámolója alapján számítottam), egy új hangszerrel bővült a háztartás (úgyhogy amikor nagyon elegem van mindenből, leülök Evil Morty-t tanulni ezzel a videóval), az elmúlt pár éjszakát végig tudtam aludni, újra elővettem a linót, készült pár oldalnyi art journal is - a mínusz helyett kezdek visszakapaszkodni legalább nullára, vannak szikrák, de egyelőre még mélyen, legbelül tart a téli álom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése