2021. január 31., vasárnap

Smile like you've got a straw in something tropical

A legjobb snack: tökéletes futás után egy óvatos korty kávé, banán+rumos-kókuszos-ananászos étcsoki (és mennyire gyönyörű a csomagolása...?), amit a jó szokásokért kapott pöttyökkel (régen ilyesmi matricák voltak, most éppen csak ceruzával színezett körök a határidőnaplómban) érdemeltem ki: úgy néz ki, a meditációt sikerült elég biztonságosan beépítenem, az elmúlt 2 hétben mindennap csináltam, szóval az lassan kikerül a listáról, sportból is volt 8 alkalom 14 nap alatt, amire viszonylag büszke vagyok, cserébe a "szabályos" online időszak csak kétszer jött össze, ezzel rendesen elcsúsztam (bár részeredmények azért vannak), és zenélni is csak háromszor zenéltem, ezekre jó lenne ráerősíteni. Ami valószínűleg segíteni fog: pénteken végre megjött a Rocksmith! Vannak nagyon zseniális részei, például az együttessel jammelés, és a daltanulásra is kezdek ráérezni szép lassan, de ennyi év Guitar Pro után nagyon nem látom át a gitárhang-megjelenítős interaktív felületet, és még szoknom kell.
A szokásokkal kapcsolatban az viszont mindenképp bevált, hogy a 20 pöttyönként járó jutalmakat előre beszereztem, most nem kell kapkodnom vagy halogatnom vele, csak leveszem a polcról, ha kigyűlik, és így ez a része se csúszik el.  

Következő lépésként a Tiny Habits-et akarom majd elolvasni (amint végzek a Brené Brown-könyvvel), amiről a hálával foglalkozó workshopon is szó volt, és ami az előzőetes alapján elég hasznosnak tűnik, jó lenne igazán hatákonnyá válni ezen a területen, mert bár javul a találati arányom, azért még mindig elég sok minden van, amivel nem sikerül úgy haladni, ahogy szeretnék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése