2021. január 19., kedd

Wishlist

 

Lucrezia Carnelos, Unsplash

Kicsit könnyedebb téma, mint mostanában, csak van pár dolog, amire szeretnék lecsapni (és amivel végre elkezdhetem megtanulni az önjutalmazást, ha már annyiszor csúszok el rajta):

- számfestős kép- az élményfestés, ami ehhez a módszerhez hasonlónak tűnik, nem volt annyira jó, mint gondoltam, nem lehetett belemerülni az alkotásba, kicsit futószalag-szerűen mentünk végig rajta, hova milyen szín kerül, de hátha otthon, nyugiban jobb élmény lenne akkor is, ha vezetik a kezem (igazából csak beleszerettem a repülő villamosokba, és próbálom megindokolni, hogy miért akarom ezt a képet)
- Pfeil linókés - a mostani linóvágó eszközeim teljesen rendben vannak, a nagyon aprólékos-részletes mintákhoz viszont már nem elég profik, de ha stimmel, amit másoknál láttam, akkor ez tökéletes lesz hozzá
- a legfinomabb étcsoki, amit valaha ettem (még tavaly hozta a Mikulás :)
- Butterball, ami talán nem annyira látványos, mint a legtöbb Lush-fürdőgolyó, de imádom, hogy tetőtől talpig beburkol kakaóvajjal

... és a héten a komfortzóna-elhagyásom is megvolt, tegnap este részt vettem egy online workshopon a hálával kapcsolatban. Nagyon hasznos és izgalmas volt, de rájöttem, mennyire berozsdásodott az angolom, nem volt könnyű beszélgetni a többi résztvevővel... (egyébként a héten tart az Online Training Festival, érdemes körülnézni, nagyon sokféle témát lefednek az érzelmektől és kommunikációtól a design thinking-ig, és a legtöbb tréningre 8 euró alatt van a jegy, amit bőven megér).

2 megjegyzés:

  1. a csokit sztem megnézem, és a lush is tök jól hangzik:)
    tök jó ötlet ez az online tréning, rá is nézek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, találsz valami érdekes képzést :) én azóta is próbálom beépíteni a hétfőn tanultakat, egyelőre egész jól megy.

      Törlés