2021. január 8., péntek

Festékfoltos

 


Elég későn kaptam észbe, hogy szükségem lenne egy 2021-es határidőnaplóra (mert javíthatatlan optimista vagyok, és feltételezem, hogy csak tudom majd használni, meg mert a 2020-ast is jó volt visszaolvasni, már amikor egyáltalán írtam bele bármit is), január első hetére az első jelöltem már rég kifogyott (pedig egyszer korábban már volt anti-határidőnaplóm, és nagyon szerettem). Próbáltam végigmenni a "legjobb határidőnaplók magyar tervezőktől"-listákon, de sok minden már a az ott ajánlottakból se volt készleten (azt meg inkább hagyjuk is, hogy a NLC-s cikkben a leírásokba tett linkek nem a határiőnaplók oldalára irányítanak át, hanem random más NLC-s cikkekre...), és bár mindenképp magyar designertől szerettem volna valamit, extra válogatós vagyok, és valahogy egyik se volt az igazi (borító alapján malinovkáé az abszolút kedvenc- bár úgy látom, azóta nála is elfogytak-, csak a belső elrendezése nem jött be annyira), viszont amikor meglett a Papetri, már csak azt volt nehéz kiválasztani, hogy melyik a legszebb, mert igazából bármelyiket elfogadnám.


Két napja rendeltem, ma már hozta is a GLS, szupercukin becsomagolva, képeslappal, matricákkal, alig vártam, hogy elkezdhessem teleírni (azt meg pláne, hogy legyenek majd *igazi*, lakást elhagyós programjaim is... bár jövő héten be kell majd mennem az irodába, szóval az első kaland meg is van. Vagy valami olyasmi). Két évvel ezelőttig volt egy elég jó naplózós-szokáskövetős módszerem, lehet, hogy érdemes lenne leporolni, meg a már sokat próbálgatott héttervezést is rutinná tenni, hogy legalább valami megtörje a szürke-bekuckózós napok monotonitását. Sajnos a sétát/futást elfelejthetem egy ideig, nagy nehezen sikerült visszapasszolni az Alzának az elromlott futópadot (bár ma küldtek egy SMS-t, hogy nem kapták meg, mi lesz már, de az ügyfélszolgálat szerint ez semmit nem jelent), de hogy mikorra javítják meg... És oltásügyben sincs nagy mozgolódás, regisztráltunk, de valószínűleg még jó sokára kerülünk majd sorra- anya (az eü.-s munkája miatt) a hétvégén kapja, ami legalább jó hír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése