2021. január 3., vasárnap

Meanwhile

 

William Foley, Unsplash

Elkezdtem végre az Éviránytűt, de még az előző év lezárásáig se jutottam el, és nagyon rossz kedvem lett tőle- akármilyen hasznos és tanulságos volt, még egy ilyen körre nem biztos, hogy készen állok, plusz már látszik, hogy mi az egyik terület, amin biztos, hogy változtatnom kell, mert túlsúlyban van a negatív, és nem lesz egyszerű. Azt mindenesetre megígértem magamnak, hogy soha többet nem fogom annyira túlvállalni magam, mint október-novemberben, most már ismerem a határaimat, és tiszteletben fogom tartani őket.

Közben végeztünk a Gilmore Girls 7. évadával (nekem gyerekkorból teljesen kimaradt, és később is sikeresen távol tartott tőle a Szívek szállodája név, de pár éve Netflixen mégiscsak adtam neki egy esélyt, és nagyon megszerettem; B.-éknél gyakran ment a háttérben, de nem emlékezett már pontosan a történetre, így lett belőle tökéletes decemberi közösen nézős, bekuckózós sorozat), és megállapodtunk benne, hogy kettőnk közül B. az igazi romantikus (én vagyok az, aki allergiás a meglepetés lánykérésekre mint műfajra és a "párkapcsolati problémák? a srác előkap egy gyűrűt, és minden meg van oldva"-történetszálakra, és bár Rory karakterét most sokkal kevésbé szerettem, mint az első végignézéskor, nagyon egyetértettem a döntésével; B. szerint ha tényleg szeretsz valakit, igent mondasz, amikor megkéri a kezed, és pont).
Mindenesetre a sorozatzáró rész miatti izgalmakat teljesen felülírta, hogy egy pók úgy döntött, ő se szeretne kimaradni a történésekből, ezért a plafonról leereszkedett B. feje mellé, szemmagasságba, és valószínűleg várta, hogy adjunk neki egy kis helyet a kanapén, vagy valami- B. pánikszerűen menekült, a pókra pedig elég volt csak határozottan rászólni, és már mászott is vissza a plafonra, bár nem lehetett túl jó a véleménye rólunk. Vége lehetne már az itthonülős időszaknak, határozottan kezd egyre furább lenni. 

2 megjegyzés:

  1. Hahaha, szegény kis pók! A year compass visszatekintős oldalai az én gyomromat is megfeküdték - én ma töltöttem ki, és ja, 2020 nem a sikerek éve volt; kezdem azt gondolni, ezzel többen vagyunk most így. Remélem, nem rontotta el a kedved túl tartósan! Szorítok, hogy tudj változtatni és jobban tisztelni a határaidat. A túlhajszoltság tényleg nagyon káros. (bár tudom, bagoly mondja.) A GG egy csodálatos sorozat (legalábbis az első 4 évada kb), én már annak idején is imádtam (egyidős voltam Roryval, amikor a magyar tévébe került; de amúgy én sem kedveltem őt túlzottan soha - viszont azt a döntését, amiről beszélsz, támogattam). Majd feltétlen nézd meg a reunion minisorozatot is. Szerintem nagyon jó lett, eltekintve egy kínosan hosszúra nyúló musical betéttől. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pókot már sose győzzük meg róla, hogy jó fejek vagyunk, azóta is a plafonon duzzog :)
      Igen, annyira nehéz nem túlzásba vinni dolgokat, vagy elismerni, hogy vannak határaim, B. annak idején rendszeresen vállalt extra projekteket a fő munkája mellé, és (nagyrészt) még élvezte is, nekem ez volt az első komolyabb ilyen, és eléggé megviselt- ki hitte volna, hogy nem lehet csak úgy, lazán heti 40+20 órákat dolgozni...
      Pont tegnap este el is kezdtük a GG-minisorozatot, igyekszünk beosztani, és csak napi 1 részt nézni (mihez kezdünk magunkkal, ha vége...?)

      Törlés